קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות20
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת מוקה

גלידת מוקה
גלידת מוצ'אן עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוחים. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה של לקטו אובו יש 287 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 20. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור קיץ. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם גרגירי קפה, קצפת כבדה, חצי וחצי שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 20%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: גלידת מוקאן, עוגת גלידה מוקאן, ו גלידת מנטה מוקאן.

הוראות

1
בסיר כבד גדול שלבו את הסוכר, הקקאו, הקמח, הקפה והמלח. מוסיפים בהדרגה חלב וביצים; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-נמוכה עד שהתערובת סמיכה מספיק לציפוי כף מתכת ומגיעה ל -160 זוגות, כ -15 דקות. מקררים עד לצינון. מערבבים את שאר החומרים הנותרים. ממלאים גליל מקפיא גלידה שני שליש מלא; להקפיא לפי הוראות היצרן. מקררים את התערובת שנותרה עד שהיא מוכנה להקפאה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קפהקפה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוציאים מהמקפיא 10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, מוסקטו, Moscato Dasti

שרי שמנת, יין אדום ושרי הם הבחירות המובילות שלי לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שרי קרם סולרה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.