קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 14 דק.
מנות1
ציון בריאות63
מגזין

גלידת צ'ורוס

גלידת צ'ורוס
גלידת צ'ורו עשויה להיות הקינוח שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 78 גרם חלבון 422 גרם של שומן, וסך הכל 7134 קלוריות. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-107 היו אומרים שהוא פגע במקום. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לך חלב, סוכר מגורען, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 9 שעות ו-14 דקות. נסו פחזניות שמנת Churro, פחזניות שמנת Churro, ו גלידת צ'ורו מטוגנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. Flaco Tempranillo עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Flaco Tempranillo
Flaco Tempranillo
מיוצר מכרמים שגודלו באופן אורגני ומגודלים יבש. Flaco מראה את המורכבות של פעמיים את מחירו. הגפנים הללו מטופלות במיקרו-אקלים מגוון, ומאפשרות עקביות גבוהה יותר של בשלות שנה אחר שנה. האופי הטרי והטהור של היין הזה הופך אותו ליין רב-תכליתי במיוחד כדי להתאים אותו למזון. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן כמו חזיר ועוף ודגים קשקשים כמו האק, בקלה או דג סנדל. זה יש את הפרי והחומציות כדי להתאים עם בשר אדום, כמו גם.