קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת קפה מהירה

גלידת קפה מהירה
גלידת קפה מהירה לוקחת בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל קינוח שמגיש 12. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 314 קלוריות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם קצפת כבדה, תמצית ונילן, קפה חזק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה מושלם עבור קיץ. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 18%. ציון זה לא כל כך מדהים. גלידת קפה טבעה בקפה (אפוגאטו סמיפרדו קוביליה), גלידת קפה תוצרת בית והזדמנות לזכות במכונת קפה של קיוריג + אספקה לשנה של תענוג בינלאומי, ו גלידת קפה תוצרת בית והזדמנות לזכות במכונת קפה של קיוריג + אספקה לשנה של תענוג בינלאומי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מחממים חלב ל-175 כוס. מערבבים סוכר עד להמסה; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
העברה ל-3 קו-טי. מיכל מקפיא. מערבבים פנימה את הקפה, השמנת והווניל. מכסים ומקפיאים במשך 4-5 שעות או עד שהתערובת רכה. מקציפים במיקסר חשמלי עד לקבלת תערובת חלקה. להקפיא עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
מוציאים מהמקפיא 30 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידה עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קולקציית טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.