קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

גלילי אביב שנחאי עם רוטב צ'ילי מתוק

גלילי אביב שנחאי עם רוטב צ'ילי מתוק
המתכון שנחאי ספרינג רולס עם רוטב צ'ילי מתוק מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון וייטנאמי. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 265 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 15 מנות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לכם בצל ירוק, שמן צמחי, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שרימפס לחמניות האביב ירקות פריך עם רוטב צ'ילי חמוץ מתוק, גלילי אביב בסגנון שנחאי, ו Lumpiang שנחאי (לחמניות האביב חזיר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף שרימפס, ו devein, אם תרצה; דק קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים יחד שרימפס, 1 ביצה, חזיר, ואת 8 המרכיבים הבאים. כף 1 תערובת כף במרכז כל עטיפת גליל האביב. מקפלים בפינה העליונה של כל עטיפה מעל מילוי, תוחב קצה הפינה תחת מילוי, לקפל פינות שמאל וימין מעל מילוי. מברשת קלה נשאר בפינה עם הביצה הנותרת; רול בחוזקה מלא קצה לכיוון הפינה הנותרים, ולחץ בעדינות כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים שמן צמחי לעומק של 2 אינץ ' לסיר בינוני, וחום עד 35
מרכיבים שתצטרך
4
מטגנים ספרינג רול, כמה בכל פעם, 6 דקות או עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
5
ניקוז על מגבות נייר.
6
מגישים לחמניות האביב עם רוטב צ ' ילי מתוק מעל עלי חסה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.