קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

גמבו נקניק מעושן

גמבו נקניק מעושן
גמבו נקניק מעושן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 523 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן. מתכון ללא חלב זה משרת 5 . 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -20 דקות. צאו לחנות ואספו פלפל, סלרי, אורגנו ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מתכון זה אופייני למטבח הקריאולי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 62%. נסו פסטת גמבו חריפה עם נקניק מעושן, מרק גמבו עוף עם סיר איטי ונקניק מעושן, ו נקניק גמבו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את הסלרי, הבצל, הפלפל הירוק והגזר בשמן עד שהם רכים. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים מרק בהדרגה. מביאים לרתיחה. מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העברה ל-3-קאט. סיר איטי. מערבבים פנימה את הנקניקיה, העגבניות, האורגנו, הטימין והקאיין. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-5 שעות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

קייג ' ון בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, יין רוז רוז ואלברינו. יינות אלכוהול דלי טאנין ונמוכים אלה ישלימו את החום במנות קייג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. וינה ליידה סוביניון בלאן עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
וינה ליידה סוביניון בלאן
וינה ליידה סוביניון בלאן
סוביניון בלאן 2013, המציג מינרליות אקספרסיבית, מסומן בעוצמה ארומטית עוצמתית ובספקטרום ארומטי רחב, עם תווים צמחיים, לימון וטרופיים. הוא טרי בחיך, ומציע חומציות פריכה וחריפה וגימור לימון עסיסי. זוג עם עוגות סרטן, טרגון עוף או מולים.