קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות28
ציון בריאות3
מגזין

גן עדן גרנולה

גן עדן גרנולה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני ארוחות בוקר, אז נסו את גן העדן גרנולן. זה חלב חינם מתכון צמחוני משרת 28 . מנה אחת מכילה 113 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. אם יש לכם נבט חיטה, תמצית ונילן, שקדים פרוסים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 27%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו גן עדן, ברווז של גן עדן, ו 5 דקות לגן עדן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה מקציפים את הדבש, השמן, קליפת התפוז, הווניל והמלח; יוצקים מעל תערובת שיבולת שועל ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
ונילוניל
דבשדבש
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מורחים באופן שווה ל-15 אינץ ' לא משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד להזהבה, תוך ערבוב פעם אחת. מצננים לחלוטין על רשת. מערבבים פירות יבשים. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים קצוציםתאריכים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאנים מיובשות קצוצותתאנים מיובשות קצוצות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת2(חוֹרֶף)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים3(חוֹרֶף)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי