קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות50
מגזין

גספצ'ו

גספצ'ו
Gazpacho נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 137 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, אם יש לך מיץ לימון, סוכר, מלח ופלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. עם כפית ציון של 0% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. נסו Gazpacho עם מיין לובסטר: Gazpacho con Bogavante, גספצ'ו לבן (Gazpacho Blanco), ו גספצ'ו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בקערה גדולה. השתמש בבלנדר טבילה או להתמזג בקבוצות, לחלקות הרצויה. אנחנו מעדיפים את הגספצ ' ו שלנו קצת שמנמן, אז רק דופק כמה פעמים בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
גספצ ' וגספצ ' ו
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
להתאים תבלינים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
3
מקום במיכל לא תגובתי (עגבניות חומציות) לאחסון. צינה מספר שעות או לילה כדי לאפשר את הטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

מרכיבים

1קילוגרםעגבניות בשלות (על, קלופים וקצוצים (מניב על 6 כוסות)עגבניות בשלות (על, קלופים וקצוצים (מניב על 6 כוסות)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץ דק (אודותבצל אדום, קצוץ דק (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון, קלופים, זרע, קצוץ (עלמלפפון, קלופים, זרע, קצוץ (על2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק (או ירוק) זרע קצוץ (עלפלפל אדום מתוק (או ירוק) זרע קצוץ (על2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים סלרי, קצוץ (אודותגבעולים סלרי, קצוץ (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה11 קילו קישואים,שום שן, טחון( אודותשום שן, טחון( אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2(יכול להיות או להרחיק)סוכר (ייתכן שיהיה צורך לאזן את החומציות של העגבניות, להוסיף לפי הטעם)סוכר (ייתכן שיהיה צורך לאזן את החומציות של העגבניות, להוסיף לפי הטעם)1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל טחון טרי לפי הטעםמלח ופלפל טחון טרי לפי הטעם6טיפותאו יותר טיפות של רוטב טבסקו לפי הטעםאו יותר טיפות של רוטב טבסקו לפי הטעם11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייר (להשמיט אפשרות טבעונית או צמחונית)רוטב ווסטרשייר (להשמיט אפשרות טבעונית או צמחונית)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ עגבניות (או 115 גרם יכול עגבניות מרוסקות אם אין לך מיץ עגבניות)מיץ עגבניות (או 115 גרם יכול עגבניות מרוסקות אם אין לך מיץ עגבניות)

יין מומלץ: אלברינו, שרי מנזנילה, Verdejo

Albarino, שרי Manzanilla, ו Verdejo הן אפשרויות נהדרות עבור Gazpacho. למרות gazpacho הוא אמר להיות זיווג מסובך, כל היינות הספרדיים האלה יכולים לעבוד. טרות Gaudan O Rosal Albarino תערובת עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.