קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גרגרי עגבניות חמים

גרגרי עגבניות חמים
גרגרי עגבניות חמים יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 217 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם גבינת צ'דר, מלח, מרק עוף וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: גרגרי עגבניות, גרגרי עגבניות חמים, ו עגבניות גבינה גריסים.

הוראות

1
מבשלים בייקון בסיר כבד על אש בינונית גבוהה 8 עד 10 דקות או עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
2
מסירים בייקון, שומרים שאריות במחבת.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז בייקון על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
4
בהדרגה מוסיפים מרק עוף ומלח לטפטופים חמים במחבת; מביאים לרתיחה. מערבבים שיבולת שועל, עגבניות, צ ' ילי ירוק; לחזור לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים בגבינת צ ' דר עד שנמסה. למעלה עם בייקון קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים, אם תרצה.
7
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.