קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

גרילדות חזיר קלות מעל קציצות גריסים עם קרום פנקו

גרילדות חזיר קלות מעל קציצות גריסים עם קרום פנקו
גרילדות חזיר קלות מעל קציצות גריסים קרומי פנקו הוא חלב חינם ארוחת בוקר. מנה אחת מכילה 435 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל דרומי. אם יש לכם מלח, סלרי, קציצות גריסים עם קרום פנקו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 61%. הציון הזה די טוב. נסו גרילדות חזיר קלות מעל קציצות גריסים עם קרום פנקו, קציצות גריסים קרום פנקו, ו צלעות חזיר קרום פנקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן קציצות גריסים קרום פנקו; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
פאנקו.פאנקו.
2
חתוך שומן מצלעות חזיר, וחתך חזיר לרוחב לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
חזירחזיר
3
שלב קמח ותיבול מפרץ ישן; לזרות חזיר בתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חזירחזיר
4
מבשלים חצי חזיר ב 2 כפות. שמן חם במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה 3 דקות מכל צד או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
חזור על התהליך עם 1 כף. שמן ובשר חזיר שנותר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
6
מוציאים חזיר מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מטגנים סלרי ופלפלים שנותרו 1 כף. שמן במחבת 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלריסלרי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים פטריות, ומטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
9
מוסיפים את העגבניות ואת 5 המרכיבים הבאים; מבשלים על אש בינונית 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
10
מוסיפים חזיר; מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
11
מגישים מעל קציצות גריסים קרומי פנקו.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
פאנקו.פאנקו.

ציוד

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורטבלו תינוק פרוסותפטריות פורטבלו תינוק פרוסות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם שום ובצלעגבניות חתוכות לקוביות עם שום ובצל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(יכול להיות או להרחיק)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן4(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק6ריבס, קצוץ טרי או קפואPanko-קציצות שיבולת שועל מצופהPanko-קציצות שיבולת שועל מצופה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר ללא עצמותצלעות חזיר ללא עצמות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)קצוץ טרי או 1/4 כפית. אורגנו מיובשקצוץ טרי או 1/4 כפית. אורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ טרי או 1/2 כפית. טימין מיובשקצוץ טרי או 1/2 כפית. טימין מיובש

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הטירה סטי. מישל ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.