קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

גריסים קריאוליים גביניים

גריסים קריאוליים גביניים
גריסים קריאוליים גביני הוא ארוחת בוקר המגישה 6. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 223 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 9 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. גשו לסופר וקנו גריסי בישול, מים, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 27%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שרימפס קריאולי עם גריסי כרובית גביני, שרימפס קריאולי וגריסים, ו קריאולי שרימפס & גריסים.

הוראות

1
בסיר גדול משלבים 3 כוסות מים, חלב, תיבול קריאולי ומלח. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מקציפים, מוסיפים גריסים בזרם יציב איטי. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומכסים, תוך ערבוב מדי פעם עד להסמכה, כ -5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה חמאה וגבינה. למעלה עם נקניק אנדוי קריאולי, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
חמאהחמאה
גבינהגבינה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

גריץ עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא דוקטור תניש ברנקסטלר באדסטובה קבינט ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
ת ' אניש ברנקסטלר באדסטוב קבינט ריזלינג
ת ' אניש ברנקסטלר באדסטוב קבינט ריזלינג
היין מציג זר בולט של פירות אדומים וצהובים בשלים מאוד עם תווים אקזוטיים ומעט חריפים עם חומציות משולבת היטב. המינרליות הסלטי כל כך אופיינית למוזל מוסיפה מורכבות נוספת.