קושיבינוני
מוכן ב34 דק.
מנות2
ציון בריאות61
מגזין

דג אפוי עם ציפוי פירור

דג אפוי עם ציפוי פירור
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל דגים אפויים עם פירור ציפוי. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 462 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה הוא לא בריא. סעיף הטיפים שלנו להלן עשוי להיות קצת מידע שיכול להגביר את הציון. והוא יספק כ 2 מנות. לך לחנות ותביא פילה האדוק, פירורי לחם, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט שום מקורמל כקינוח. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. הוא מובא אליכם על ידי פסיפס אכיל. זמן הכנת המתכון כ 34 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב פסקטריאן, חלב חינם, ללא גלוטן דיאט. נסו דג אפוי עם ציפוי פירור Courgette, דג אפוי עם ציפוי פירור זית וצלפים, ו סלמון אפוי עם ציפוי פירור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 204°; קו גיליון אפייה עם אניה סילפט או נייר קלף מברשת ציפוי אור של שמן זית על silpat או parchment.In מחבת קטנה, מחממים שמן זית על אש נמוכה; מוסיפים בצל ושום וחתיכים עד למכרז ומתחילים להשחים (כ 5-7 דקות), מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מוסיפים פירורי לחם ומטוגנים עד חום זהוב בהיר (כ 1-2 דקות), ערבוב לעתים קרובות. כבה חום ומערבבים ב-טימין, 2 כפות פטרוזיליה וקורט של מלח ופלפל.לטף את הדג יבש ולהניח אותו (בצד העור למטה) על תבנית אפייה מוכן; לטפטף 1 כפית מיץ לימון על כל פילה. למעלה עם תערובת פירורי לחם ואופים עד הדג מבושל לחלוטין (זה יהפוך אטום פתית בקלות עם מזלג כאשר נעשה), על 15-25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מפזרים הנותרים 1 פטרוזיליה כף על גבי ומגישים עם לימון טרי כדי לסחוט על גבי.000356Share על Pinterest0Share עם החברים שלך
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
4
השם שלך
5
הדוא " ל שלך
6
דוא " ל נמען
7
הזן MessageI לקרוא את המאמר הזה ומצא את זה מאוד מעניין, חשב שזה יכול להיות משהו בשבילך. המאמר נקרא
8
דגים אפויים עם ציפוי פירור ממוקם ב http://www.anediblemosaic.com/baked-fish-with-crumb-topping/.Captcha
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
9
שלח

מרכיבים

6(חוֹרֶף)פירורי לחם (השתמשתי Panko אבל פירורי לחם רגילים גם לעבוד בסדר)פירורי לחם (השתמשתי Panko אבל פירורי לחם רגילים גם לעבוד בסדר)6(חוֹרֶף)פירורי לחם (השתמשתי Panko אבל פירורי לחם רגילים גם לעבוד בסדר)פירורי לחם (השתמשתי Panko אבל פירורי לחם רגילים גם לעבוד בסדר)2ריבס, קצוץ טרי או קפואדג אפוי עם ציפוי פירורדג אפוי עם ציפוי פירור3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה טחון, מחולקתפטרוזיליה טרייה טחון, מחולקת3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה טחון, מחולקתפטרוזיליה טרייה טחון, מחולקת2(יכול להיות או להרחיק)טחון טרי (או 1/2 כפית מיובשת) טימין (אני חושב שמיר יהיה תחליף גדול אם אין לך טימין)טחון טרי (או 1/2 כפית מיובשת) טימין (אני חושב שמיר יהיה תחליף גדול אם אין לך טימין)2(יכול להיות או להרחיק)טחון טרי (או 1/2 כפית מיובש) טימין (אני חושב שמיר יהיה תחליף גדול אם אין לך טימין)טחון טרי (או 1/2 כפית מיובש) טימין (אני חושב שמיר יהיה תחליף גדול אם אין לך טימין)1ציפורן גדולהשום, טחוןשום, טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה האדוק גדול (על כל אחד) (או כל דג שאתה אוהב)פילה האדוק גדול (על כל אחד) (או כל דג שאתה אוהב)2ריבס, קצוץ טרי או קפואלימון טרי, למנהלימון טרי, למנה2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, ועוד קצת יותר לשמן את תבנית האפייהשמן זית, ועוד קצת יותר לשמן את תבנית האפייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, ועוד קצת יותר לשמן את תבנית האפייהשמן זית, ועוד קצת יותר לשמן את תבנית האפייה1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מפזרים פטרוזיליה שנותרה על גבי ומגישים עם לימון טרי לכף על גבימפזרים פטרוזיליה שנותרה על גבי ומגישים עם לימון טרי לכף על גבי2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.