קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות59
מגזין

דג חרב בסגנון קייג'ון

דג חרב בסגנון קייג'ון
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? דג חרב בסגנון קייג'ון יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1917 קלוריות, 224 גר' של חלבון, ו 104 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. אם יש לכם פלפל קאיין, אבקת בצל, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. , שהוא מוצק. דג-חרב בגריל בסגנון סיציליאני, Cajun Swordfish עם רוטב Remoulade מהיר, שמנת, ו דג חרב, בסגנון סיציליאני דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
הכן גריל בינוני-חם.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מברישים את הסטייקים עם oil.In קערה קטנה, לשלב את שאר החומרים ומערבבים היטב.מעיל את הסטייקים באופן שווה על כל הצדדים עם תערובת התבלינים.גריל כל סטייק במשך 5 דקות בצד אחד, ולאחר מכן בזהירות להפוך גריל במשך 5 דקות יותר או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.