קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

דג סנדל מעושן

דג סנדל מעושן
דג סנדל זנגביל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 160 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, ג'ינג'רוט גס, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב gingerroot אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות זנגביל עקיצות (מתכון ללא גלוטן*) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. עם כפית ציון של 40% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו דג סנדל טעים, קאריבה דג סנדל, ו Meunière Flounder (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים ג ' ינג ' רוט על כמה שכבות של גזה לחה. לאסוף קצוות של cheesecloth יחד, לסחוט שקית cheesecloth על קערה קטנה. להפריש 3 כפות מיץ ג ' ינג 'ר; מילואים הנותרים מיץ ג' ינג ' ר לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ג ' ינג ' רמיץ ג ' ינג ' ר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
קערהקערה
2
מערבבים 2 כפות מיץ ג ' ינג ' ר, רוטב סויה, שרי, מיץ לימון וסוכר בצלחת רדודה; מוסיפים דגים, פונים למעיל. מכסים ומשרים במקרר 20 דקות, הופכים דגים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ג ' ינג ' רמיץ ג ' ינג ' ר
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב סויהרוטב סויה
שרי.שרי.
סוכרסוכר
דגיםדגים
3
הסר דגים מן המרינדה; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
4
מניחים דגים על מחבת broiler מצופה ספריי בישול, צלייה 3 דקות או עד השחמה קלה (לא לפנות).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
5
מברשת שמן על דגים, לצלות דקה נוספת או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
6
מניחים דגים על צלחות הגשה בודדות, וטפטוף הנותרים מיץ זנגביל כף על דגים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ג ' ינג ' רמיץ ג ' ינג ' ר
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.