קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות135
ציון בריאות0
מגזין

דג סנדל צרפתי צלוי

דג סנדל צרפתי צלוי
דג סנדל צרפתי צלוי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 135 מנות. מנה אחת מכילה 24 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. לכו לחנות ותביאו פלפל, חומץ בלסמי, דג סנדל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). דג סנדל צרפתי צלוי, דג סנדל צלוי (כל כך קל!), ו לימון שום צלוי עם תרד דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
רוטב: לשים את כל מרכיבי הרוטב [כל מה שכותרתו "לרוטב"] יחד בבלנדר תערובת עד חלקה ומקרר במשך 2 שעות כדי "לרפא" או להתעבות קצת.הכנה: ציון העליון של דג סנדל בתבנית יהלום, מקף בזהירות עם מיץ לימון, להוסיף שום, ומפזרים עם קמצוץ של פלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
דג סנדלדג סנדל
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מברשת בנדיבות עם רוטב צלייה במשך 2 דקות, צחצוח שוב. חזור לצלות במשך 2-4 דקות נוספות או עד שהדגים קלים ומתקלפים כאשר נדחפים בעדינות עם מזלג.אתה צריך מספיק רוטב עבור 8 דגים, ולכן [תלוי כמה דגים אתה אופה], יהיה רוטב שנשאר לסלט, מטבל ירקות, וכו'.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ בלסמי (לרוטב)חומץ בלסמי (לרוטב)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ בלסמי (לרוטב)חומץ בלסמי (לרוטב)3(חוֹרֶף)catsup (לרוטב)catsup (לרוטב)3(חוֹרֶף)catsup (לרוטב)catsup (לרוטב)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סנדל, ניקה scaled ומוכן לבשל (לאדם)סנדל, ניקה scaled ומוכן לבשל (לאדם)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סנדל, ניקה scaled ומוכן לבשל (לאדם)סנדל, ניקה scaled ומוכן לבשל (לאדם)0(יכול להיות או להרחיק)אבקת שום (לדגים) או 1⁄2 שן שום, קטן טחון (לדגים)אבקת שום (לדגים) או 1⁄2 שן שום, קטן טחון (לדגים)0(יכול להיות או להרחיק)אבקת שום, טחון קטן (לכל דג) או 1/2 שן שום, קטן טחון (לכל דג)אבקת שום, טחון קטן (לכל דג) או 1/2 שן שום, קטן טחון (לכל דג)1(חוֹרֶף)מיץ לימון (לכל דג)מיץ לימון (לכל דג)1(חוֹרֶף)מיץ לימון (לכל דג)מיץ לימון (לכל דג)0(יכול להיות או להרחיק)מלח (לרוטב)מלח (לרוטב)0(יכול להיות או להרחיק)מלח (לרוטב)מלח (לרוטב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף סוכר (לרוטב)תחליף סוכר (לרוטב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף סוכר (לרוטב)תחליף סוכר (לרוטב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית בתולה (לרוטב)שמן זית בתולה (לרוטב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית בתולה (לרוטב)שמן זית בתולה (לרוטב)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן (לרוטב)פלפל לבן (לרוטב)1צביטהפלפל לבן (לדגים)פלפל לבן (לדגים)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.