קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

דובדבן לימון להתענג

דובדבן לימון להתענג
דובדבן לימון להתענג יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וטבעוני יש 111 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 50 דקות. אם יש לכם דובדבנים, קינמון, לימונים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים כף ציון של 32%. נסו דובדבן לימון להתענג, חמוציות-דובדבן להתענג, ו דובדבן-דבש להתענג (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בעזרת קולפן ירקות או סכין קילוף, קילפו בעדינות את קליפת שני הלימונים, והקפידו לא לכלול אף אחד מהחלקים הלבנים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
לימוןלימון
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
סכיןסכין
3
מוסיפים את קליפות הלימון, המים, הסוכר ומקל הקינמון לסיר קטן על אש בינונית. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש ומבשלים עד שקליפות הלימון רכות ושקופות מעט, בערך 6 עד 8 דקות. מסננים את קליפות הלימון, זורקים את מקל הקינמון ושומרים את הנוזל בכוס מדידה.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
לימוןלימון
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סירסיר
4
במעבד מזון מוסיפים את הדובדבנים, קליפות הלימון וקורט מלח זעיר, לפי הטעם. דופק תוך כדי הוספה איטית של הנוזל השמור, בערך 1/4 עד 1/2 כוס, עד להשגת עקביות של רוטב חמוציות או הנאה. השתמש בנוזל השמור שנותר לטעם תה קר, אם תרצה בכך. טועמים ומוסיפים מיץ לימון טרי לאיזון המתיקות. כף את התענוג לקערה, מכסה ומקרר עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
מיץ לימוןמיץ לימון
דובדבניםדובדבנים
תה קרתה קר
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה