קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

דיונון וחומוס במרק עגבניות: Calamari E Ceci

דיונון וחומוס במרק עגבניות: Calamari E Ceci
דיונון וחומוס במרק עגבניות: קלמרי E Ceci נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 812 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית כתית מעולה, מלח ופלפל, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. עם כפית ציון של 87% המנה הזאת מעולה. נסו Halabessa: חומוס במרק עגבניות מתובל, חומוס ו Chard שוויצרי בפרמזן מרק עגבניות מיובשים-שמש, ו דיונון ממולא אפוי: Calamari Ripieni al Forno (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את החומוס, סופרסטה, צימוקים, מיץ צדפות, עגבניות ורוטב עגבניות ומבשלים עד מופחת בחצי. מתבלים היטב עם מלח ופלפל ומוסיפים את הקלמרי והמולים ומבשלים לאט את מאכלי הים עד שרק מבשלים אותם. מערבבים את עלי המנטה, בצל ירוק ותרד, מבשלים 3 דקות, ואז מגישים בקערות מרק מחוממות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מנטהמנטה
מיץ צדפותמיץ צדפות
SoppressataSoppressata
חומוסחומוס
בצל ירוקבצל ירוק
דיונוןדיונון
עגבנייהעגבנייה
מוליםמולים
צימוקיםצימוקים
מאכלי יםמאכלי ים
תרדתרד
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
קערהקערה
2
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
4
מוסיפים את הקורנית והגזר ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
5
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלמרי (דיונון)קלמרי (דיונון)2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי חומוס מבושליםגרגרי חומוס מבושלים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק1חבורהעלי נענע, קרועיםעלי נענע, קרועים36מולים, שפשף debeardedמולים, שפשף debearded1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ8עגבניות שזיף, קלוי בתנור f 400 מעלות במשך 30 דקות חצויעגבניות שזיף, קלוי בתנור f 400 מעלות במשך 30 דקות חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס טריבצל ירוק פרוס טרי20פרוסותסופרסטה מתוקהסופרסטה מתוקה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טריתרד טרי