קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

דיונון צלוי עם Chamomayo

דיונון צלוי עם Chamomayo
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? דיונון בגריל עם Chamomayo יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 36 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 303 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם מלח כשר, דיונונים, חלמון ביצה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין אותו. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו סלט דיונון בגריל, סלט דיונון בגריל, ו פאבה יוונית עם דיונון בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן ואת קמומיל פרחים על אש נמוכה עד קמומיל ארומטיז והופך חום זהוב, 3 עד 5 דקות. מסננים את השמן, זורק את הפרחים קמומיל, ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
2
שלב את החומץ, חרדל, מלח, סוכר וחלמון ביצה בקערה של מעבד מזון להתמזג במשך כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חרדלחרדל
חומץחומץ
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
מוסיפים את השמן המקורר ביסודיות דרך צינור תחליב. וואלה. Chamomayo. תארו לעצמכם את האפשרויות! מיונז דרג ' ילינג! מאצ ' ה מאיו! ארל Grayo! עכשיו לדיונונים. חותכים את גופי הדיונון פתוחים לאורכו, ושוכבים שטוחים על קרש חיתוך עם החיצוניות כלפי מעלה. בעדינות להבקיע את הדיונון עם קצה הסכין שלך דפוס crosshatch, ואז מפזרים כל צד עם מלח ופלפל... נגיד צביטה אחת לכל אחד. אל תתבייש. לזרוק את הדיונון בקערה גדולה עם שמן זית, ואז גריל החבר ' ה האלה במשך 2 עד 4 דקות לכל צד. אני אוהב את שלי קצת לא גמור, אבל אני מוזר כזה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
אמולסיותאמולסיות
מאצ ' המאצ ' ה
דיונוןדיונון
מיונזמיונז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
סכיןסכין
קערהקערה
4
להעביר את כל הדיונונים ללוח חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
5
חותכים אותם לטבעות 1/2 אינץ'. אתה יכול להגיש אותם בערימה ועם מיונז בצד. אם אתה רוצה לקבל מפואר וצלחת אלה למעלה, להחליק צ ' ופסטיק או אייס תה כפית באמצע הטבעות כדי צלחת אותם בצורה מסודרת.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
תהתה
ציוד שתשתמש בו
מקלות אכילהמקלות אכילה
6
מגישים עם טריזי לימון,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון