קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות36
מגזין

דלעת חמאה מלוחה

דלעת חמאה מלוחה
דלעת חמאה מלוחה היא תוספת המגישה 8. מתבוננים בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני מכיל 195 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -4 גרם שומן למנה. תמורת 48 סנט למנה , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו בצל, שמן זית, פלפל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 79% , שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם דלעת חמאה מלוחה , פודינג לחם מלוח דלעת חמאה וסופלה דלעת חמאה מלוחה לחג ההודיה .

הוראות

1
במחבת קטנה מטגנים בצל ושום בשמן עד לריכוך. ב-2 qt. תבנית אפייה מצופה בספריי בישול, משלבים את הדלעת, העגבניות, הגזר והתבלינים. מערבבים את תערובת הבצל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
סכין קילוףסכין קילוף
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 60-70 דקות או עד שהדלעת רכה.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מגישים על אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)