קושיקשה
מוכן ב38 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

דלעת רול עם קרם חמאת בוטנים פריך

דלעת רול עם קרם חמאת בוטנים פריך
דלעת רול עם קרם חמאת בוטנים פריך הוא צמחוני ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך תמצית שקדים, אבקת אפייה, אבקת סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. מתכונים דומים: פריך חמאת בוטנים פלדה לחתוך שיבולת שועל + שמח לאומי בוטנים יום, עוגות ספייס דלעת עם ציפוי גבינת שמנת בוטנים, ו בוטנים פריכים וזרעי דלעת שבירים.

הוראות

1
עוגה
2
תנור חום עד 191°.ריסוס מחבת רול ג 'לי 15x10 אינץ' עם תרסיס בישול לא מקל עם קמח; קו עם שעווה או נייר קלף. ספריי נייר עם תרסיס ללא מקל עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים יחד קמח, תבלין פשטידת דלעת, אבקת אפייה וסודה לשתייה בקערה קטנה. מקציפים ביצים בקערת ערבוב גדולה על מהירות בינונית של מיקסר חשמלי במשך 1 דקה. בהדרגה לנצח בסוכר; לנצח 2 דקות. להתמזג דלעת. בהדרגה להוסיף תערובת קמח, להכות רק עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים את הבלילה באופן שווה למחבת.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים 10 עד 13 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז יוצא נקי.
6
מנפים אבקת סוכר על מגבת מטבח נקייה. שחרר את קצוות העוגה ומיד להפוך את העוגה על מגבת מוכנה. בזהירות להסיר נייר.
מרכיבים שתצטרך
7
להפשיל עוגה ומגבת, החל בקצה הצר. מגניב על מתלה תיל במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מילוי
9
מקציפים גבינת שמנת, אבקת סוכר, חמאת בוטנים ותמצית בקערה בינונית עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
10
פרוש את העוגה והסר את המגבת; מורח את חמאת הבוטנים באופן שווה לקצוות העוגה.
מרכיבים שתצטרך
11
מגלגלים את העוגה; מכסים ומקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
12
טפטוף עם סירופ קרמל ומפזרים בוטנים קצוצים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר10ריבס, קצוץ טרי או קפואציפוי גלידת סאנדיי קרמל ® Smuckerציפוי גלידת סאנדיי קרמל ® Smucker227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקJif ® חמאת בוטנים פריכה נוספתJif ® חמאת בוטנים פריכה נוספת3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3(חוֹרֶף)קוקטייל בוטנים, קצוץקוקטייל בוטנים, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפילסבורי BEST® קמח לכל מטרה או קמח Pillsbury BEST® קמח Unbleachedפילסבורי BEST® קמח לכל מטרה או קמח Pillsbury BEST® קמח Unbleached