קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

דרום מערב סונורה ארוחת בוקר קיש

דרום מערב סונורה ארוחת בוקר קיש
דרום מערב סונורה ארוחת בוקר זריחה קיש יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 417 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. גשו לסופר וקנו את הפלפל, ביצים, ארבע גבינות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: שייק ארוחת בוקר זריחה תות, ורוד סנרייז ארוחת בוקר שייק, ו קיש דרום-מערב.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Calvet קרם דה בורדו ברוט rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.