קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות37
מגזין

האפונה השחורה של אמא

האפונה השחורה של אמא
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? האפונה השחורה של אמא יכולה להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 60 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל של 728 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 35% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 45 דקות. אם יש לך שום, אפונה שחורה עיניים, מלח ופלפל, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 80%. הציון הזה אדיר. נסו סלט שעועית דרום-מערבית עם שעועית שחורה, אפונה שחורה, פפ, שרימפס פלפל שחור ואפונה שחורה, ו אפונה שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית-נמוכה; מבשלים ומערבבים את הבצל בחמאה המומסת עד לשקיפות, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הבקר ומתבלים במלח ופלפל. מבשלים תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהבשר רך והמיצים התבשלו, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים פנימה את השום והאפונה; יוצקים מספיק מים לכיסוי. מביאים את התערובת לרתיחה, מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד שהאפונה משנה צבע והם רכים וחמים, וכמעט כל הנוזל נספג, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים