קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הודו מעושן מבושל במערב אפריקה "רוטב

הודו מעושן מבושל במערב אפריקה
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ומרק שלם 30? הודו מעושן מבושל במערב אפריקה " רוטב יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 255 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. רק מעטים באמת אהבו את המנה האפריקאית הזו. גשו לסופר וקנו שום, ירך טורקיה, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת לא משהו. נסו Poussain מערב אפריקה, מרק בוטנים מערב אפריקה, ו מרק בוטנים מערב אפריקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות יין בומונט. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
Beaumont Pinotage
Beaumont Pinotage
הסגנון של בומונט משקף את האקלים הקריר של אזור נהר בוט. פירות יער אדומים טריים עם גוף בינוני טעים לשתייה וטאנינים משולבים היטב.תואם טוב מאוד עם bobotie, משחק וקארי, צלעות חילוף וסטייק פלפל, או לנסות snoek וריבת ענבים.