קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

החוף המזרחי פוגש במערב התיכון (: שרימפס להרתיח)

החוף המזרחי פוגש במערב התיכון (: שרימפס להרתיח)
הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו מזרח פוגש מערב הטוב ביותר: קיוטו סלופי ג'ו, מזרח פוגש רוטב ברביקיו מערבי, ו מזרח-meets-Southwest Chicken Tostada Salad (מתכונים דומים).

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם בירה (אופציונלי)האם בירה (אופציונלי)8אוזניים תירס טרי, shucked ו חצייה חצויהאוזניים תירס טרי, shucked ו חצייה חצויה2קילוגרםשרימפס ג'מבו unpeeled (21 עד 25 ספירה)שרימפס ג'מבו unpeeled (21 עד 25 ספירה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקOld BAY® תיבולOld BAY® תיבול8ריבס, קצוץ טרי או קפואשרימפס מתובל המפרץ המקורי להרתיחשרימפס מתובל המפרץ המקורי להרתיח2largesבצל, חתוך לתוך טריזיםבצל, חתוך לתוך טריזים81 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה אדומים, לרבעיםתפוחי אדמה אדומים, לרבעים2(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)4מוסיפים שרימפס. לבשל דקות או רק עד שרימפס להפוך ורודמוסיפים שרימפס. לבשל דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן רזה, לחתוך לחתיכות 2 אינץנקניק מעושן רזה, לחתוך לחתיכות 2 אינץ11בצל צהוב בינוני, קצוץהביאו מים, בירה, תבלין מפרץ ישן ומלח להרתיח בקומקום בחום גבוה. מוסיפים תפוחי אדמה ובצל. לבשל 8 דקות. תוסיף נקניק מעושן. לבשל 5 דקות. מוסיפים תירס. מבשלים 7 דקותהביאו מים, בירה, תבלין מפרץ ישן ומלח להרתיח בקומקום בחום גבוה. מוסיפים תפוחי אדמה ובצל. לבשל 8 דקות. תוסיף נקניק מעושן. לבשל 5 דקות. מוסיפים תירס. מבשלים 7 דקות4בצל צהוב בינוני, קצוץקווארט מיםקווארט מים8ריבס, קצוץ טרי או קפואהחוף המזרחי פוגש המערב התיכון (מתכון: שרימפס להרתיח)החוף המזרחי פוגש המערב התיכון (מתכון: שרימפס להרתיח)1גדולניקוז בישול נוזלי. יוצקים תוכן של סיר לתוך קערה או מגש. או, תלולית על שולחן מכוסה בנייר. מפזרים תיבול מפרץ ישן נוסף, אם תרצהניקוז בישול נוזלי. יוצקים תוכן של סיר לתוך קערה או מגש. או, תלולית על שולחן מכוסה בנייר. מפזרים תיבול מפרץ ישן נוסף, אם תרצה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.