קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

הליבוט בגריל, חציל ובוק צ'וי התינוק עם ברבק קוריאני

הליבוט בגריל, חציל ובוק צ'וי התינוק עם ברבק קוריאני
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך חומץ אורז unseasoned, מים, חצילים יפניים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 29 דקות. עם כפית ציון של 97% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו הליבוט בגריל, חצילים ובוק צ'וי בייבי עם רוטב ברביקיו קוריאני, חציל בגריל & בוק צ'וי W / רוטב ברביקיו קוריאני, ו ברביקיו בסגנון קוריאני צלוי צלעות חזיר מזוגגות עם בצל אדום בייבי בוק צ'וי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.