קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

המבורגר טונה עם רוטב שומשום ג'ינג'ר טופו

המבורגר טונה עם רוטב שומשום ג'ינג'ר טופו
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, והמנה העיקרית pescatarian? המבורגר טונה עם רוטב שומשום ג'ינג'ר טופו יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 410 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, מים, ג'ינג'ר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. נסו טופו מטוגן ברוטב ג'ינג'ר שומשום חריף, טופו פריך עם Crudites ורוטב טבילה שומשום-ג'ינג'ר, ו שומשום קרוש Ahi טונה עם רוטב סויה ג'ינג'ר ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
קוצצים את הטונה לחתיכות, מוסיפים אותם למעבד מזון, ודופקים כמה פעמים כדי לשבור את החתיכות. בקערה מערבבים את רוטב הסויה, שמן, מיץ ליים, כוסברה וג ' ינג ' ר; מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
טונהטונה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
יוצקים את הטונה ומעבדים עד מעורבב היטב. טופס לתוך 4 קציצות וגריל.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
לרוטב, לחתוך את טופו לחתיכות ולשים אותם לתוך בלנדר עם זנגביל, כוסברה, צ ' ילה, שמן שומשום, מיץ ליים, רוטב סויה, מים, ומלח ופלפל, לפי הטעם. מחית, טעם, ולהתאים תיבול. מעל ההמבורגרים עם הרוטב ומקשטים עם נבטים מתובלים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שמן שומשוםשמן שומשום
תיבולתיבול
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
נבטיםנבטים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
מיםמים
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד1ליים, מיץליים, מיץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1אדום טרי צ'ילה, קצוץאדום טרי צ'ילה, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואנבטים חריפים, לקישוטנבטים חריפים, לקישוט113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סושי טונה טרייהסושי טונה טרייה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הר. מרלו אמיץ. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 59 דולר.
הר. מרלו אמיץ
הר. מרלו אמיץ