קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

המבורגרים ברביקיו

המבורגרים ברביקיו
המבורגרים ברביקיו המתכון יכול להתבצע בערך 40 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 386 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. אם יש לכם מלח, לחמניות המבורגר, מלח שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 33%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם המבורגרים ברביקיו, המבורגרים צ'דר ברביקיו, ו המבורגרים חזיר קייג'ון על האש.

הוראות

1
בסיר קטן שלבו את 10 המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש. מניחים בצד 1 כוס רוטב ברביקיו להגשה עם המבורגרים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
3
בקערה גדולה שלבו את הביצה, שיבולת השועל, 1/4 כוס מרוטב הברביקיו שנותר, מלח בצל, מלח שום, פלפל ומלח. מפוררים בשר בקר מעל תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשש קציצות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
מלח בצלמלח בצל
פלפלפלפל
בקרבקר
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
גריל, מכוסה, על אש בינונית במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 160 אחוריים, צולה עם 1/2 כוס רוטב ברביקיו במהלך 5 הדקות האחרונות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
מגישים על לחמניות עם תוספות לבחירתכם ורוטב ברביקיו שמור.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
גלולגלול

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת להמבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות כרמי קאפקייקס מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
כרמי קאפקייק מרלו
כרמי קאפקייק מרלו
מקורו בכרמים בחוף המרכזי של קליפורניה, מרלו שלנו הוא ביטוי אלגנטי של הענבים. בעל גוף מלא אך חלק, היין מציג ניחוחות של שזיף בשל, דומדמניות אדומות עם טעמים של אוכמניות ודובדבנים אדומים המתפתחים לרמות דקדנטיות של קקאו, תבלינים ואספרסו.