קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות5
ציון בריאות16
מגזין

המבורגרים של קרוקט סלמון

המבורגרים של קרוקט סלמון
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו המבורגרים של קרוקט סלמון. צופה הדמות שלך? למתכון זה ללא חלב ופסקטרי יש 218 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. אם יש לכם פירורי לחם, בצל ירוק, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בפירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שוקולד כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה די טוב. נסו המבורגרים סלמון עם שמיר מפרץ ישן (ולזכות בשווי של שנה של סלמון בר-נתפס!), קורוקה של אמא (קרוקט), ו קרוקט טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בקערה סלמון, ביצים, בצל ירוק, סלרי, פלפל ג ' לפנו, בצל, פירורי לחם, חרדל, שום, פלפל קאיין ושמיר; מעצבים 5 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל קאייןפלפל קאיין
פירורי לחםפירורי לחם
בצל ירוקבצל ירוק
חרדלחרדל
סלריסלרי
שוםשום
סלמוןסלמון
בצלבצל
שמירשמיר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית. להטות מחבת כדי מעיל תחתון של מחבת לחלוטין עם שמן. מבשלים את הקציצות במחבת עד לבישול ושחימה קלה, כ -10 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
לגונה שרדונה מציעה רמזים אלגנטיים של תפוח מרענן, אפרסק ותפוז בשל. שכבות אקספרסיביות של קרמל ומחיר משלימות הערות אלון קלויות עדינות. גוף מלא עם רמזים של שמנת, יין זה יש לסיים רך, מתמשך.לגונה מוקדשת לייצור שרדונה ברמה עולמית מעמק הנהר הרוסי היוקרתי. בלב האזור הזה טמון ההשראה ליין שלנו: כרם לגונה. ארץ זו ראתה את ענבי היין הראשונים שלה נטועים כבר בשנות ה -1800, והיא ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך יותר מארבעה עשורים. בעמק הנהר הרוסי, עונת גידול ארוכה ורוחות חוף קרירות גורמות לאיזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פרי בשלים.