קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות4
מגזין

הסלסה שלי.

הסלסה שלי.
הסלסה שלי יכולה להיות בדיוק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-24 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 14 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו כמון, פלפל חלפיניו, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, סלסה דה Molcajete (עגבניות קלויות סלסה צ'ילה ירוקה), ו סלסה טאקרה-סמוקי צ'יפוטלה סלסה אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יינות טיודור באלו יין פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.