קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הסרטנים Etoufee

הסרטנים Etoufee
הסרטנים Etoufee נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 305 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, עגבניות משומר, סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. עם כפית ציון של 39% המנה הזאת די גרועה. נסו סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, מטבל סרטנים חם, ו Crawfish Po Boy (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר כבד, ממיסים חמאה או מרגרינה על אש בינונית..
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים סלרי, פלפל ובצל; מטגנים במשך כ -10 דקות, או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
סלריסלרי
בצלבצל
3
מערבבים מרקים מרוכזים ועגבניות שימורים. להפחית חום, כיסוי, ומבשלים במשך כ 30 דקות. התערובת תיראה עבה מאוד מקושקש בהתחלה, אבל יהפוך חלק עם בישול. אין להוסיף מים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
מיםמים
4
הוסף את הסרטנים; לבשל במשך כחמש דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
5
לשרת.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet הן אפשרויות נהדרות עבור סרטנים. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.