קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

הפאדג' של ג'נאן

הפאדג' של ג'נאן
הפאדג' של Janaan לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 151 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. תמורת 22 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תמצית וניל, אגוזי מלך, מרשמלו ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב כקינוח זול מאוד. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 10% , המנה הזו ניתנת לשיפור. שיבולת שועל פאדג' Revel Bars aka Fudge Jumbles , פאדג' פרחי קיר {אדום צ'ילה פאדג' , וקאפקייקס שוקולד פאדג' במילוי שוקולד פאדג' קוקי בר וציפוי מרנג מרשמלו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר כבד מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. מרתיחים ומערבבים עוד 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות תערובת תיבול ברביקיו2 כפות תערובת תיבול ברביקיו
2
מסירים מהאש. מערבבים פנימה את השוקולד צ'יפס עד להמסה. מערבבים פנימה את האגוזים והוניל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
1 בקבוק (12-1/2 אונקיות) ציפוי גלידת קרמל1 בקבוק (12-1/2 אונקיות) ציפוי גלידת קרמל
(יותר אם רוצים עקביות דקה יותר)(יותר אם רוצים עקביות דקה יותר)
3
מורחים ב-8 אינץ' עם חמאה. מחבת מרובעת. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
חלב (יותר אם רוצים מרקם דליל יותר)חלב (יותר אם רוצים מרקם דליל יותר)
ציוד שתשתמש בו
חטיפי ממתקי קוקוס בגודל ביס, קצוצים, כמו שקד ג'ויחטיפי ממתקי קוקוס בגודל ביס, קצוצים, כמו שקד ג'וי
4
חותכים לריבועים. שומרים במקרר.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פאדג' עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.