קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

הפודינג האהוב על ג'סטין עם רוטב תותים

הפודינג האהוב על ג'סטין עם רוטב תותים
מתכון פודינג האהוב של ג'סטין עם רוטב תות יכול להתבצע בתוך כ 2 שעות ו 25 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 14 גרם חלבון, 108 גרם שומן, ובסך הכל 1371 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 4 . 55 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. אם יש לכם תותים, חלמונים, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 67%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון הפודינג האהוב על ג'סטין עם רוטב תותים, פודינג לחם וחמאה אהוב עם רוטב בורבון, ו סלט תות אהוב עם רוטב בלסמי תות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה בינונית מקציפים יחד חלמונים ועמילן תירס. הניחו בצד. בסיר גדול מביאים לרתיחה את השמנת, הסוכר ושעועית הווניל והזרעים על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
עמילן תירסעמילן תירס
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
זרעיםזרעים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
3
מוסיפים את השוקולד צ ' יפס הלבן ואז מנמיכים את האש לנמוכה. מזג את החלמונים עם מעט מתערובת השמנת, ואז שפך את החלמונים בחזרה לקרם. מבשלים עד שהתערובת מסמיכה, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
4
מסירים את התבנית מהאש ויוצקים את הפודינג ל -6 (6 אונקיות) רמקינים. מכניסים למקרר למשך 2 עד 3 שעות.
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את התותים, הסוכר ומיץ הלימון למעבד מזון ודופקים לתערובת אחידה. מסננים את התערובת בעזרת מסננת רשת דקה לקערה. מעל הפודינגים עם הקוליס ומקשטים בקצפת ותותים טריים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
תותיםתותים
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מסננתמסננת
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.