קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

הפתעת מקלחת שרבט

הפתעת מקלחת שרבט
הפתעת מקלחת שרבט היא ללא גלוטן, חלב חינם, 30 כולו, וצמחוני ומספק כ 15 מנות. מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו משקאות מוגזים בטעם לימון-ליים, מיץ אננס, גלידת אננס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. . נסו מסיבת הפתעה לתינוק וירטואלי, עוגיות מזוגגות לימון: מסיבת הפתעה לליז, ו עוגיות חמאה ולימון דבש {ומסיבת הפתעה לתינוק!} (מתכונים דומים).

הוראות

1
סקופ כל שרבט לתוך קערת פונץ ' גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שרבטשרבט
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים מיץ אננס וסודה על גבי שרבט. בעת הוספת סודה האגרוף יהיה קצף, כדי לוודא לערבב כל הזמן כך קצף יכול לרדת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
שרבטשרבט
פופפופ
3
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לקינוח קפוא. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.