קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

התיירים במטבח הם מטומטמים עבור סלט סלמון זה

התיירים במטבח הם מטומטמים עבור סלט סלמון זה
אם יש לך חומץ אורז מתובל, כוסברה, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: סלמון פריך עם סלט תפוחי אדמה-דונה היי # 4 / המטבח של סימון, מטבח פיצה קליפורניה קצוץ סלט עם ויניגרט Herbed, ו סלמון מזוגג מייפל-סויה (מטבח הבדיקה של אמריקה).

הוראות

1
עבור סלמון אידיוט:.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
2
מערבבים את כל החומרים רטובים jerk תיבול (שום דרך שמן בוטנים) בקערה של מעבד מזון. תהליך עד תערובת הופך משחה.לשפשף הדבק אידיוט על כל הצדדים של פילה סלמון. אפשר סלמון שפשף לעמוד במקרר במשך 1 שעה (לפחות 30 דקות אם אתה קצר בזמן). לשטוף את קערת מעבד מזון ולהניח בצד כדי להשתמש עבור ויניגרט.לאחר הסלמון מוכן לבשל, לחבר את הגריל פורמן שלך ולהגדיר אותו 300 מעלות F. כאשר הגריל מחומם לטמפרטורה, קל לרסס את צלחות הגריל עם תרסיס בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ויניגרטויניגרט
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מניחים את פילה סלמון על הגריל, לסגור את המכסה, ולהגדיר טיימר במשך 8 דקות. ברגע סלמון מבושל, להסיר מן הגריל.FOR TROPICAL VINAIGRETTE:.בעוד סלמון הוא marinating, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים עבור ויניגרט טרופית (מנגו דרך חרדל דבש) בקערה של מעבד המזון. בעוד המעבד פועל, רסס בשמן זית עד משולב באופן מלא. עצור מעבד ולהוסיף מלח ופלפל לפי הטעם.עבור סלט האי:.לזרוק את כל מרכיבי סלט למעט אגוזי קשיו יחד.אסיפה סופית:.מחלקים סלט זרק לתוך 4 קערות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
חרדל דבשחרדל דבש
ויניגרטויניגרט
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
קשיוקשיו
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
עגבניות ענבים חצויות (רצוי צהובות ואדומות)עגבניות ענבים חצויות (רצוי צהובות ואדומות)
4
מפזרים קשיו על כל קערה.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
5
יוצקים כמות רצויה של ויניגרט על כל סלט, ולאחר מכן עם חתיכת סלמון מבושל. אם תרצה, לטפטף יותר רוטב על הסלמון, או לחתוך סלמון לחתיכות ולזרוק אותו לסלט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
6
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו חצויקשיו חצוי1( חצילים)מלפפון, קלופים וקצוץ גסמלפפון, קלופים וקצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייהכוסברה טרייה11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק טחון (כ. 3 בצל)בצל ירוק טחון (כ. 3 בצל)11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טרי, לפי הטעםפלפל טחון טרי, לפי הטעם11 קילו קישואים,חרדל דבשחרדל דבש1ליים, מיץ והתלהבות שלליים, מיץ והתלהבות של3(חוֹרֶף)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1מנגו, מקולף וקצוץמנגו, מקולף וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית אדומה דומיניקנית (יכול להחליף שעועית אדומה)שעועית אדומה דומיניקנית (יכול להחליף שעועית אדומה)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפאיה, קלופים וקצוצים גספפאיה, קלופים וקצוצים גס2(יכול להיות או להרחיק)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1largesפלפל אדום, זרע וקצוץ גספלפל אדום, זרע וקצוץ גס283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות חסה חסה bagchoppedלבבות חסה חסה bagchopped454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון (4 חתיכות)פילה סלמון (4 חתיכות)2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם2פלפלים חלפיניו או 2 פלפלים מצנפת סקוטש, קצוץפלפלים חלפיניו או 2 פלפלים מצנפת סקוטש, קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.