קושירגיל
מוכן ב13 דק.
מנות28
ציון בריאות15
מגזין

התפשטות הגן היווני

התפשטות הגן היווני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל גן יווני להפיץ. והוא יספק כ 28 מנות. תבלין זה יש 32 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תרד, גבינת שמנת 3-פחות-שומן, זיתים kalamatan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. וזה טוב. נסו התפשטות ירקות גן, התפשטות ירקות גן, ו גינה ירקות להפיץ & Kyocera קרמיקה זיווג סכין בגידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מיונז וגבינת שמנת, ערבוב עד חלקה. מערבבים בתרד ושאר החומרים. כיסוי וצינה 30 דקות או עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיונזמיונז
תרדתרד

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.