קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

ווק-ברווז מטוגן ורוטב צדפות

ווק-ברווז מטוגן ורוטב צדפות
ווק מטוגן ברווז & רוטב צדפות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון משרת 8 . מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לך שמן צמחי, רוטב צדפות, בוק צ'וי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. עם כפית ציון של 99% המנה הזו מעולה. ווק צרוב סלט ברווז, בקר מוקפץ ברוטב צדפות, ו ביצה מטוגנת עם רוטב צדפות וצ'ילי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
להבקיע את העור של הברווז, למקם אותם בצד העור למטה במחבת כבדה על בסיס קר. להפוך את החום גבוה ולתת הברווז לאט חם; זה יהיה לעבד את השומן מן העור, כך שאתה מקבל מרקם טוב יותר טעם, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בינתיים, להביא סיר מים לרתיחה ולהוסיף קורטוב של רוטב צדפות אליו. מרתיחים את בוק צ ' וי במשך 2 דקות עד נבול, לנקז ולהניח בצד. להפחית את החום מתחת לברווז, לבשל עוד כמה דקות, ולאחר מכן להסיר מהמחבת. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד לחתוך את הברווז דק.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
יוצקים 1 כף של השומן מן הברווז לתוך ווק עם השמן ומניחים על חום גבוה. לזרוק את הברווז לשומן חם ולתת לו לבשל במשך 3 דקות עד צבעוני.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
4
מוסיפים את הבוק צ ' וי ורוטב הצדפה, מערבבים היטב, מבשלים במשך 2 דקות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.