קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 55 דק.
מנות8
ציון בריאות47
מגזין

וינדלו חזיר Goan

וינדלו חזיר Goan
בשר חזיר וינדלו עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 281 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, מלח, מקל קינמון חתיכה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 9 שעות ו-55 דקות. נסו וינדלו (חזיר חם וחמוץ בסגנון גואן), Goan Tangy חזיר Vindaloo עם אגוזי קשיו, ו vindaloo פטריות, איך לעשות vindaloo פטריות goan (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטחון את chiles Kashmiri, מקל קינמון, כמון, ציפורן, פלפל, וכורכום עם מרגמה ועלי או מטחנת קפה חשמלית עד התבלינים כבר הקרקע חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
פלפלפלפל
כורכוםכורכום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
קפהקפה
תבליניםתבלינים
ציפורןציפורן
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
2
מערבבים עם 1 כף חומץ לבן כדי ליצור משחה חלקה. מתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק
מלחמלח
3
מערבבים את קוביות החזיר עם רסק התבלינים-חומץ בקערה עד מצופה באופן שווה. מכסים את הקערה בניילון נצמד, ומשרים במקרר בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
חזירחזיר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
4
מחממים את שמן הירקות בתנור הולנדי או בסיר גדול על חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים את הבצל, שום וג ' ינג ' ר עד חום זהוב, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מוסיפים את החזיר ואת המרינדה שלה, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד קוביות חזיר יש אש, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
6
יוצקים במים, מביאים לרתיחה, ואז להפחית חום, לכסות, ומבשלים עד החזיר הוא רך, על 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
חזירחזיר
7
מערבבים את רצועות הפלפל הירוק צ ' ילה ו 1/4 כוס חומץ. קוק חשף עד שפלפלי צ ' ילה הירוקים התרככו והוינדלו התעבו, כ-30 דקות נוספות. מתבלים לפי הטעם במלח לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
חומץחומץ
מלחמלח

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.