קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

וינדלו עוף

וינדלו עוף
עוף וינדלו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 468 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם סוכר חום, מים, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: Vindaloo עוף, Vindaloo עוף אותנטי, וינדלו עוף, ו וינדלו עוף.

הוראות

1
מלח ופלפל מגורי העוף.
מרכיבים שתצטרך
מגורי רגל עוףמגורי רגל עוף
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2
מחממים מחבת גדולה ומחממים את העוף בגהי. תצטרך לעשות את זה בשתי קבוצות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
גיגי
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הסר את העוף לתנור 6 ליטר-תבשיל מכוסה העליון, משאיר את השומן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיפים את השום והבצל למחבת ומטוגנים עד לחום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
הוסף את התבשיל יחד עם זנגביל, כמון, זרעי חרדל, קינמון, שיני, כורכום, קאיין, ופפריקה.לטגן את כל במשך כמה דקות ולהוסיף את כל החומרים הנותרים למעט garnishes.מכסים ומבשלים עד שהעוף רך. בערך 45 דקות. מערבבים כמה פעמים במהלך הבישול; חלקית להסיר את המכסה במהלך 10 הדקות האחרונות או כך כדי לעבות את הרוטב. למעלה עם קישוטים.Ghee: חמאה כי הוא מבושל כדי להפריד את שומן חמאה ברורה ממוצקי חלב ולחות, שיטה גאונית המאפשרת חמאה לשמור במשך פרקי זמן ארוכים.תמרינד: דבק תמרינדי וריכוז, מוצרים טריים, זמינים בחלק התוצרת של שווקים אתניים רבים. שני המוצרים, עשויים תרמיל tamarind, צריך להיות מחדש.
מרכיבים שתצטרך
תמרינדי.תמרינדי.
לתיבול בשרלתיבול בשר
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
כורכוםכורכום
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
גיגי
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף, לרבעים ועורעוף, לרבעים ועור2(יכול להיות או להרחיק)אבקת כמוןאבקת כמון3שיני שום, קלופים וקופיםשיני שום, קלופים וקופים4ריבס, קצוץ טרי או קפואגי או חמאהגי או חמאה2(חוֹרֶף)אבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)תמרינד מיובש, מעורבב עםתמרינד מיובש, מעורבב עם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכוםכורכום4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(חוֹרֶף)מים חמים, עבד דרך מסננת, זורק את הזרעיםמים חמים, עבד דרך מסננת, זורק את הזרעים2(חוֹרֶף)חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק2(יכול להיות או להרחיק)זרעי חרדל צהוב, קרקעזרעי חרדל צהוב, קרקע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.