קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

זיגוג אננס חריף

זיגוג אננס חריף
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו זיגוג אננס חריף. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 22 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם יש לכם ריבת משמש, חזרת, חרדל חום חריף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 23%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: טופו פריך עם זיגוג מתוק וחריף, ירכי עוף במרינדה עם זיגוג משמש חריף, ו עוף אננס חריף.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מברישים מעל חזיר במהלך 30 הדקות האחרונות של הבישול.
מרכיבים שתצטרך
חםחם

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא חיית המחמד הנקמה של הטבע, נאט רוז פאסד. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).