קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

זמן למשקה: כיכר ישנה

זמן למשקה: כיכר ישנה
זמן למשקה: Vieux Carré עשוי להיות מה שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 129 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 2 דקות. אם יש לך ויסקי שיפון, ביטר של פיאקוד, קוניאק, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: זמן למשקה: Nouveau Carre, קוקטייל Vieux Carre, ו קוקטייל Vieux Carré.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בכוס ערבוב וממלאים בקרח; מערבבים היטב במשך 20 שניות ומתח לתוך זכוכית מיושנת מלאה קרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
מקשטים עם דובדבן.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי ריזרב Poggio Reale. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.