קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

נקניק ורוטב פלפל של ג'ימי הקדוש

נקניק ורוטב פלפל של ג'ימי הקדוש
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב וקטוגנית ? רוטב נקניק ופלפל של ג'ימי הקדוש יכול להיות מתכון מעולה לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -29 גרם חלבון , 61 גרם שומן , ובסך הכל 761 קלוריות . , מתכון זה מכסה 33% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 11 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. גשו לסופר וקנו מונוסודיום גלוטמט, נקניק, זרעי שומר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 85% , המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: סטייק פלפל סנט לואיס , מלית נקניקיות של ג'ימי דין וכדורי גבינה של ג'ימי דין .

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים שום, בצל ופלפלים קלויים ב-2 כפות שמן זית עד שהבצל מזהיב. מערבבים פנימה בזיליקום טרי ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים פלפל שחור גרוס, פלפל לבן גרוס, פלפל אדום גרוס, מרווה טחונה, אבקת בצל, מרווה טחונה, אבקת בצל, פטרוזיליה מיובשת, אורגנו מיובש ומלח. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. אם תרצה, הוסף MSG. מערבבים פנימה עגבניות איטלקיות קצוצות ואת שתי פחיות רסק העגבניות. מכסים ומבשלים על אש בינונית-נמוכה עד שהמשחה נזללת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
עגבניות איטלקיותעגבניות איטלקיות
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
מרווה קרקעמרווה קרקע
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
MsgMsg
3
לאחר שהרוטב נזל, מוסיפים עלה דפנה, זרעי שומר, עירית מיובשת, קוביית חמין, ואם רוצים, פילה אנשובי וורמוט. מכסים ומניחים להתבשל במשך 30 דקות. מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פילה אנשוביפילה אנשובי
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
עירית מיובשתעירית מיובשת
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
ורמוטורמוט
4
במחבת נפרדת מכינים נקניק על ידי השחמה קלה ב-2 כפות שמן זית. בעזרת אש בינונית, מכסים ומבשלים במשך 15 דקות. בסיום זמן הבישול, הסר את הנקניק מהמחבת וחתך לחתיכות בגודל 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מוסיפים לסיר הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
6
מכסים את הרוטב ומבשלים 15 דקות נוספות. מערבבים מדי פעם ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים

מרכיבים

2אנשובי פילה (אופציונלי)אנשובי פילה (אופציונלי)2אנשובי פילה (אופציונלי)אנשובי פילה (אופציונלי)1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מקולפות בסגנון איטלקיעגבניות מקולפות בסגנון איטלקי1צביטה1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1קובייהמרק עוףמרק עוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית מיובשתעירית מיובשת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1צביטהמרווה מיובשתמרווה מיובשת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומרזרעי שומר12אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ12אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ8ציפורןשום כתוששום כתוש4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון לפי הטעםפלפל שחור טחון לפי הטעם340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוקנקניק איטלקי מתוק2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ1צביטהבצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פלפלים אדומים קלויים1/2 פלפלים אדומים קלויים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חריףנקניק איטלקי חריף340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1אונקיית נוזלfluid ounce sweet vermouth (optional)fluid ounce sweet vermouth (optional)1אונקיית נוזלfluid ounce sweet vermouth (optional)fluid ounce sweet vermouth (optional)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל לבן טחון טריפלפל לבן טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מונוסודיום גלוטמט (MSG)מונוסודיום גלוטמט (MSG)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מונוסודיום גלוטמט (MSG)מונוסודיום גלוטמט (MSG)