קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות1
ציון בריאות34
מגזין

זנגביל Sip, עשב לימון וכוסברה מצופה

זנגביל Sip, עשב לימון וכוסברה מצופה
זנגביל Sip, Lemongrass & כוסברה מצופה כוסברה עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1754 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 137 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הוא מובא אליך על ידי SippitySup. גשו לסופר וקנו איך לבשל דגים, מנוחת חלב, עשב לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הדבש ברור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מדלן דבש ווניל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 11 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 78%. נסו זנגביל Sip, עשב לימון וכוסברה מצופה, כוסברה-כוסברה-Ehu, אורז שחור ומנגו, ו ארוחת ערב לשניים: מולים קוקוס עם זנגביל, עשב לימון, צ'ילי וכוסברה על אטריות אורז (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0שמן צ'ילי ו/או שומשום לטפטוף (אופציונלי)שמן צ'ילי ו/או שומשום לטפטוף (אופציונלי)1WES E אומנויות השפה האנגלית- עיניים בהירות. אם זה נראה מת, זה כנראה מעבר לשלמות- עיניים בהירות. אם זה נראה מת, זה כנראה מעבר לשלמות1WES E אומנויות השפה האנגלית- אם זה דג שלם, לבדוק את הזימים. הם צריכים להיות אדומים עשירים. אם הדג הוא זקן, הם יהפכו חום או בצבע לבנים- אם זה דג שלם, לבדוק את הזימים. הם צריכים להיות אדומים עשירים. אם הדג הוא זקן, הם יהפכו חום או בצבע לבנים1WES E אומנויות השפה האנגליתאיך לבשל דגים, באמת ובתמיםאיך לבשל דגים, באמת ובתמים1WES E אומנויות השפה האנגליתמזוןמזון2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי, קלוף דק טחוןזנגביל טרי, קלוף דק טחון4(יכול להיות או להרחיק)עשב לימון טרי, טחון (חלקים פנימיים רכים בלבד)עשב לימון טרי, טחון (חלקים פנימיים רכים בלבד)1WES E אומנויות השפה האנגלית- הנוזל שנמסר מהדגים צריך להיות נקי ונקי. אם זה נראה מעונן או חלבי-חזרה- הנוזל שנמסר מהדגים צריך להיות נקי ונקי. אם זה נראה מעונן או חלבי-חזרה0פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי4בצל ירוק סלי, לבן וחיוור חלקים בלבד, פרוס דקבצל ירוק סלי, לבן וחיוור חלקים בלבד, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1-2 כפות שמן זית כתית מעולהזה לא היה כל כך קשה. אתה לא יכול עדיין לפחד - אז הניח את הטונה ולהתחיל לשים לב. אני יכול לעזור לך.זה לא היה כל כך קשה. אתה לא יכול עדיין לפחד - אז הניח את הטונה ולהתחיל לשים לב. אני יכול לעזור לך.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.