קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות18
ציון בריאות62
מגזין

חברים בוציים של צ'קס

חברים בוציים של צ'קס
חברים בוציים הניתנים לצ'קס עשויים להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד' אובר שלך. מתכון זה משמש 18. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 15 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 566 קלוריות. המתכון הזה מכסה 40% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 569 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חמאה, אבקת סוכר, וניל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה האסיאתית הזו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 69%. הציון הזה די טוב. נסו חברים בוציים של צ'קס, חברים בוציים של צ'קס, ו חברים בוציים ללא גלוטן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
לתוך קערה גדולה, למדוד דגנים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה הניתנת למיקרוגל של 1 ליטר מערבבים יחד שוקולד צ ' יפס, חמאת בוטנים וחמאה. מיקרוגל חשף על דקה 1 גבוהה; מערבבים. מיקרוגל כ-30 שניות יותר או עד שניתן לערבב תערובת חלקה. מערבבים וניל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
יוצקים תערובת על דגני בוקר, תוך ערבוב עד לציפוי אחיד.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
4
יוצקים לשקית ניילון לאחסון מזון הניתנת לסגירה חוזרת של 2 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
5
מוסיפים אבקת סוכר. חותם תיק; לנער עד גם מצופה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
6
מורחים על נייר שעווה להתקרר. אחסן בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
ויוה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק המושרה בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מעולה כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.