קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות14
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חדש ניו אינגלנד בשר חזיר & מרק צדפות למשפחה

חדש ניו אינגלנד בשר חזיר & מרק צדפות למשפחה
המתכון החדש ביותר ניו אינגלנד בשר חזיר & מרק צדפות המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 366 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמו מרק זול למדי. אם יש לך בייקון, תפוחי אדמה, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מרק צדפות קל יותר בניו אינגלנד, משפחה, מרק צדפות ניו אינגלנד, ו מרק צדפות ניו אינגלנד.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.