קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

חזה בקר משומר מטוגן

חזה בקר משומר מטוגן
חזה בקר מטוגן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 56 גרם חלבון 59 גרם של שומן, וסך הכל 780 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היהודית הזו. . אם יש לכם בשר בקר משומר שטוח לחתוך, שום, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 72%. נסו חזה בקר משומר מטוגן, חזה בקר משומר מעושן, ו חזה בקר משומר עם כרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות F (135 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
השליכו כל שקית טעם מבשר משומר.
מרכיבים שתצטרך
בשר משומרבשר משומר
3
מברשת חזה עם רוטב בראונינג משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בראונינגרוטב בראונינג
4
חום שמן צמחי במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה ועטינים חומים משני הצדדים בשמן החם, 5 עד 8 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מניחים בריסקט על מדף להגדיר במחבת צלייה. פזר בצל ופרוסות שום מעל בריסקט ולהוסיף מים למחבת צלייה. מכסים את המחבת בחוזקה בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת צלייהמחבת צלייה
6
צלי בתנור שחומם מראש עד שהבשר רך, כ -6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר בתפריט? נסה זיווג עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. Rancho Sisquoc Syrah עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Rancho Sisquoc Syrah
Rancho Sisquoc Syrah
100% יין סירה מכרם מקמורי של ראנצ ' ו סיסקו, נבחר ותוסס בשיא טעמיו. עונת גידול ארוכה ומלחיצה עקב בצורת באמת מבליטה את המהות של סירה. אוכמניות חזקות ממלאות את הפה ומותירות טאנינים לעיסים שמסתובבים בגימור ארוך ורך. תיהנו עם סלט סלק בלסמי קלוי ושליו קלוי.