קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

חזה הודו צלוי מרווה ורוטב

חזה הודו צלוי מרווה ורוטב
חזה הודו צלוי מרווה ורוטב עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 674 קלוריות, 111 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם חזה הודו, חמאה, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 69% המנה הזאת טובה. נסו חזה הודו צלוי עם לחם תירס-מלית מרווה ורוטב ברנדי, חזה הודו בסגנון טוסקני עם רוטב מרווה, ו חזה הודו צלוי עם רוטב: קהל קטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-450 אף.
2
שים את ההודו במחבת צלייה. באמצעות האצבעות, להפריד את העור באופן רופף מן הבשר. להפיץ 15 עלי מרווה ואת החמאה מתחת לעור. לשפשף את העור עם השמן ומפזרים את המלח. צלוי בין 60 ל-75 דקות או עד שמדחום שנקרא מיידית רושם 170 F.
מרכיבים שתצטרך
3
כפית 2 כפות שומן מהמחבת הקלייה לסיר קטן ומוסיפים את מרק העוף, החרדל ועלים מרווה הנותרים. מבשלים במשך 5 דקות. בכוס קטנה, לטאטא את הקמח והמים עד חלקה, ואז מערבבים אותו לסיר. מבשלים, ערבוב כל הזמן, עד מעובה, על 1 דקה. שמור 1 1/4 רוטב כוסות לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים שד אחד חצי לפרוסות ומגישים עם הרוטב. חותכים את החצי השני השד להקפיא לשימוש מאוחר יותר. לאסוף את כל הבשר הנותר מן הפגר; לקרר.
מרכיבים שתצטרך