קושימומחה
מוכן ב25 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות18
מגזין

חזיר ושרימפס Loh Bak

חזיר ושרימפס Loh Bak
חזיר ושרימפס Loh באק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 674 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו את חלבוני ביצה, קמח טפיוקה, ערמוני מים, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זמן הכנת המתכון כ 25 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: מדבקות חזיר ושרימפס, חזיר ושרימפס Gyoza, ו שרימפס וחשיש חזיר.

הוראות

1
לטחון חזיר, ומערבבים הכל למעט קמח, סרטן וביצים. לאחר marinating במשך 24 שעות להוסיף ביצה וקמח לערבב הוברט עד אפילו. ואז לקפל את הסרטן כדי לשמור על גושים גדולים בטקט. קח עורות Yuba ולחתוך לרצועות 6 אינץ'. באמצעות מברשת מאפה להחיל מים כדי להרטיב את yuba ולהוסיף כ 6 אונקיות של בשר חזיר minceand רול בחוזקה. אם לשים בצד לוודא דש ההצטרפות הוא בצד התחתון כדי לעזור לו להישאר. מטגנים בווק או טיגון עמוק בשמן ב 375 מעלות במשך כ 5 דקות בהתאם לעובי. אתה יכול לשרת את זה עם או בלי רוטב טבילה, אני מעדיף את זה בלי אבל זה טעים עם פשוטעל כל דבר! (נא לא להשתמש בקטשופ)
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
סרטןסרטן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
שעועית גליונותשעועית גליונות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל