קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

חזיר חם וחמוץ עם כרוב

חזיר חם וחמוץ עם כרוב
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? חזיר חם וחמוץ עם כרוב יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 273 קלוריות. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם סוכר, שיני שום, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטנים מלוחים כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הציון הזה די טוב. נסו חזיר חם וחמוץ עם כרוב, מרק חם וחמוץ, ו בשר חזיר עם כרוב חמוץ מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב חזיר, 1 כפית עמילן תירס, פלפל לבן ו 1/4 כפית מלח בקערה בינונית; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
עמילן תירסעמילן תירס
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב בקערה קטנה 2 כפיות עמילן תירס ו -1 כף מים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב קטשופ ו -3 המרכיבים הבאים (דרך רוטב סויה) בקערה קטנה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים תערובת חזיר ושום; מטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
חזירחזיר
6
מוציאים חזיר מהתבנית; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים כרוב; מטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
8
להוסיף תערובת קטשופ; לטגן 2 דקות. מערבבים בשר חזיר; לטגן 1 דקה. מערבבים פנימה תערובת עמילן תירס; מבשלים 30 שניות או עד שהם סמיכים.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
קטשופקטשופ
חזירחזיר
9
מסירים מהאש; מערבבים בצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס, מחולקעמילן תירס, מחולק3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)12 כוסות כרוב ירוק קצוץ גס (על12 כוסות כרוב ירוק קצוץ גס (על796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, גזוז וחותכים לרצועותבשר חזיר פילה, גזוז וחותכים לרצועות2(יכול להיות או להרחיק)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Sriracha (רוטב צ'ילה חם, כגון Huy פונג)Sriracha (רוטב צ'ילה חם, כגון Huy פונג)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס