קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

חזיר מטוגן אורז מלוכלך

חזיר מטוגן אורז מלוכלך
המתכון אורז מטוגן חזיר מלוכלך מוכן בערך 25 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 6. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 357 קלוריות. אם יש לכם רוטב סויה, רוטב צ'ילי, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו צלעות חזיר עם אורז מלוכלך, אורז מלוכלך, ו אורז מלוכלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת לא מקל גדולה או ווק, מחממים את השמן על חום גבוה. כאשר השמן מתחיל להסתחרר, מוסיפים את חזיר הקרקע, מלח וג ' ינג ' ר. לשבור את החזיר עם כף ומערבבים בזמן בראונינג. כאשר בשר החזיר מבושל דרך וזהב, מוסיפים את השום, בצל ירוק, נבטי שעועית ואפונה. מערבבים ומבשלים במשך דקה בערך יותר, ואז לדחוף אותו לצד ולהוסיף קצת יותר שמן, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
חזיר טחוןחזיר טחון
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
אפונהאפונה
חזירחזיר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
3
מוסיפים את האורז ומערבבים במהירות כדי לחמם טוסט האורז. לאחר קרום נוצר על חלק מהאורז, מוסיפים את רוטב הסויה ורוטב צ ' ילי. מתבלים עם יותר מלח, במידת הצורך. לשלב את האורז עם שאר החומרים במחבת. לאחר שילוב, לדחוף לצדדים ולהוסיף את הביצים למרכז, המאפשר את הביצים להתקפל קלות. מערבבים במהירות את האורז למעיל בזמן שהביצים מתבשלות. הביצים מתפקדות כדבק במקום להיות מופרדות מהאורז.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
קרוםקרום
טוסטטוסט
ביצהביצה
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מעבירים לקערת הגשה ומגישים מיד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יש לשטוף את האורז 3 פעמים כדי להסיר את העמילן.
מרכיבים שתצטרך
עמילןעמילן
אורזאורז
6
שים את האורז בסיר בינוני. למלא את הסיר עם מספיק מים כדי לכסות את האורז על ידי 1/2 אינץ'. או למדוד על ידי הנחת קצה האגודל על האורז ומילוי הסיר במים עד שהמים מגיעים לאמצע הציפורן. להביא את האורז לרתיחה על אש נמוכה, ואז לכסות ולבשל עד מכרז ונוזל הוא התאדה, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
7
הסר מהחום ולתת את האורז לעמוד עוד 5 דקות, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. חגיגת פאקו ולולה אלברינו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמי יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואת אותן דמויות פירות שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.