קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות15
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

חטיפי שוקולד חמאת בוטנים

חטיפי שוקולד חמאת בוטנים
חטיפי חמאת בוטנים של שוקולד הוא קינוח שמגיש 15. תמורת 50 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -4 גרם חלבון , 22 גרם שומן , ובסך הכל 402 קלוריות . מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בהישג יד פירורי קרקר גרהם, סוכר, חלב ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 16% , וזה די גרוע. נסו ריבועים פריכים של חמאת בוטנים מכוסה בשוקולד, חטיפי שוקולד, חמאת בוטנים, בייגלה וקרמל (תוצרת בית, קח 5 חפיסות) , וחטיפי חטיפי חמאת בוטנים של חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בסיר את פירורי הקרקר, הסוכרים, החמאה והחלב. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד; מבשלים ומערבבים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 שרוולים קרקרים בטעם חמאה (כ-80 קרקרים)2 שרוולים קרקרים בטעם חמאה (כ-80 קרקרים)
קרקרים בטעם חמאה שרוולים (כ-80 קרקרים)קרקרים בטעם חמאה שרוולים (כ-80 קרקרים)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים שכבה אחת של קרקרים בתוך 13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. צַלַחַת; מעל חצי מתערובת הפירורים. חזור על שכבות. למעלה עם הקרקרים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
3
בסיר קטן מערבבים את שבבי החמאה, השוקולד צ'יפס וחמאת הבוטנים. מבשלים ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
יוצקים על קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
5
מניחים לעמוד עד להתייצבות.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

פריך בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "