קושימומחה
מוכן ב11 שעות, 55 דק.
מנות50
ציון בריאות1
מגזין

חמאת תפוחים אוכמניות

חמאת תפוחים אוכמניות
חמאת תפוחים אוכמניות יכולה להיות בדיוק התבלין שאתם מחפשים. והוא יספק כ 50 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 60 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 32 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו תפוחים בישול, קינמון טחון, allspice הקרקע, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 11 שעות ו-55 דקות. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 19% וזה לא כל כך מצוין. נסו סוכר חום אוכמניות לחם בננה עם חמאת אוכמניות סוכר חום אוכמניות סוכר אוכמניות לחם בננה עם חמאת אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחים בבישול איטי. מבשלים גבוה, ערבוב מדי פעם, עד תפוחים מתרככים ושבורים, על 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים אוכמניות, סוכר, קינמון, אגוז מוסקט, allspice, וציפורן; מערבבים לשלב. טמפרטורה נמוכה יותר לנמוך. מבשלים עד חמאת תפוחים מעובה, ערבוב לעתים קרובות, 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת תפוחיםחמאת תפוחים
אוכמניותאוכמניות
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
סוכרסוכר
3
לעקר את הצנצנות ואת העפעפיים במים רותחים לפחות 5 דקות. לארוז חמאת תפוחים לתוך צנצנות חם, מעוקר, מילוי צנצנות בתוך 1/4 אינץ ' של החלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב הקרביים של צנצנות לאחר שהם התמלאו כדי להסיר כל בועות אוויר. נגב את החישוקים של הצנצנות עם מגבת נייר לחה כדי להסיר כל שאריות מזון. למעלה עם מכסים, בורג על טבעות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת תפוחיםחמאת תפוחים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
4
מניחים מתלה בתחתית של סיר גדול ולמלא באמצע הדרך עם מים. מביאים לרתיחה וצנצנות נמוכות יותר לתוך המים הרותחים באמצעות מחזיק. השאר שטח 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
יוצקים יותר מים רותחים במידת הצורך להביא את מפלס המים לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מתגלגלת, מכסים את הסיר, ומעבדים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
הסר את הצנצנות מן העציץ ומניח על משטח מכוסה בד או עץ, כמה סנטימטרים זה מזה, עד מגניב. לאחר מגניב, לחץ על החלק העליון של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי החותם הוא חזק (המכסה לא זז למעלה או למטה בכלל). לאחסן באזור קריר, כהה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר